onsdag 28 oktober 2015

Text till bild

Jag kände mig som en snut i en amerikansk polisserie när jag kom in på BarA, en sådan som får förtroenden från påtända strippor med dödsångest. Det var Micke som lockat mig till krogen med en rad SMS om att han ville träffa mig. När jag tillslut gav med mig så och lovade att komma efter träningen, så sa han att han satt på krogen. Jag gick dit, nyduschad och träningsklädd, bara för att konstatera att han satt tillsammans med Henke och Matte. Ibland tror jag att man är ihop med killens kompisar lika mycket som man är tillsammans med killen. Henke och Matte är sådana som drar vitsar av typen "Kvinnor behöver värme och ömhet, släng dem i elementet, så blir de både varma och ömma" och kallar Änggården där jag bor för Pack-i-stan. Sen skrattar de och visar sina snusfläckiga tänder. Jag beställde en Cola light och såg att Miriam hängde vid bardisken.

2 kommentarer: